مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 07:352020-10-25اقتصادي

60 میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی ارائه شد


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی گفت: امسال در مجموع حدود 60 میلیارد ریال خدمات عمرانی به جامعه هدف تحت حمایت این نهاد ارائه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی مجید الهی راد میزان کمک بلاعوض ساخت مسکن به مددجویان روستایی استان را 25 میلیون تومان از محل منابع دولتی عنوان و اظهار کرد: علاوه بر این از محل منابع مردمی کمیته امداد نیز کمک های بلاعوض به مددجویان شهری و روستایی برای تسریع در ساخت مسکن آنها اهدا می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی ادامه داد: مددجویانی که از شهرها به روستاها مهاجرت می کنند نیز برای ساخت مسکن تسهیلات ویژه دریافت می کنند.

وی افزود: طی نیمه نخست امسال 454 خدمت عمرانی به مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه شد.

الهی راد بابیان اینکه این خدمات در بخش های خرید و احداث مسکن شهری، روستایی و ساخت سرویس بهداشتی و انجام تعمیرات بوده است، گفت: از مجموع کل خدمات ارائه شده 314 مورد آن مربوط به تعمیرات و ساخت سرویس بهداشتی، 104 مورد آن مربوط به مسکن روستایی و 38 مورد نیز مربوط به مسکن شهری بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: امسال درمجموع حدود شش میلیارد تومان خدمات عمرانی به جامعه هدف تحت حمایت این نهاد ارائه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی ارائه شد

60 میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی ارائه شد