مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 07:252020-10-25دانش

جشنواره دانشجویی دل نوشته های من و نهج البلاغه کشوری شد


رییس دانشگاه پیام نور استان تهران گفت: جشنواره دانشجویی دل نوشته های من و نهج البلاغه که قبلا در سطح دانشگاه پیام نور برگزار می شد، جهت بهره مندی دانشجویان سایر دانشگاه ها، - از این پس به صورت کشوری برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکترغلامرضا بخشی خانیکی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: جشنواره دانشجویی دل نوشته های من و نهج البلاغه به میزبانی دانشگاه پیام نور استان تهران، پیش از این ویژه دانشجویان دانشگاه پیام نور بود، اما با تقاضاهایی که از سایر دانشگاه ها داشتیم، به جهت بهره مندی دانشجویان سایر دانشگاه ها، این جشنواره به صورت کشوری و مجازی برگزار می شود.

وی مخاطب جشنواره دانشجویی دل نوشته های من و نهج البلاغه را دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور عنوان کرد و گفت: موضوع جشنواره فوق دلنوشته ها و برداشت های ادبی از خطب، نامه ها و حکمت های کتاب شریف نهج البلاغه است.

دبیر اجرایی جشنواره دانشجویی دل نوشته های من و نهج البلاغه در پایان افزود: مهلت ارسال آثار تا 16 آذرماه سال جاری است، علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت دانشگاه پیام نور استان تهران به نشانی http://tehran.

pnu.

ac.

ir مراجعه کنند و یا با شماره های 84234139- 84234178 تماس بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره دانشجویی دل نوشته های من و نهج البلاغه کشوری شد

جشنواره دانشجویی دل نوشته های من و نهج البلاغه کشوری شد