مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 07:052020-10-25بين الملل

انتشار وصیتنامه اسیر ماهر الاخرس/ اعتصاب غذای خانواده او


خانواده ماهر الاخرس، اسیر فلسطینی که برای نودمین روز متوالی در اعتراض به بازداشت اداری و بدون تفهیم اتهام خود، اعتصاب غذا کرده، برای حمایت از وی دست به اعتصاب غذا زدند.

- خانواده ماهر الاخرس، اسیر فلسطینی که برای نودمین روز متوالی در اعتراض به بازداشت اداری و بدون تفهیم اتهام خود، اعتصاب غذا کرده، برای حمایت از وی دست به اعتصاب غذا زدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه المسیره، همسر الاخرس گفت، او و سه تن از فرزندانش و مادر 70 ساله الاخرس برای حمایت از وی اعتصاب غذا کرده اند.

وی افزود، به همراه خانواده الاخرس در مقابل اتاقی در بیمارستان کابلان که این اسیر فلسطینی در آن بستری است، حضور دارند و تاکنون اجازه ملاقات یا اطلاع از وضعیت سلامتی او را نداشته اند.

ماهر الاخرس که برای 90 روز متوالی اعتصاب غذا کرده، در وضعیت جسمانی بسیار خطرناکی قرار دارد و به شدت ناتوان شده و قدرت حرکت ندارد.

این نگرانی وجود دارد که به دلیل عدم دریافت دارو اعضای حیاتی بدنش به شدت و به صورت ناگهانی آسیب ببینند و جانش به خطر افتد.

احلام حداد وکیل اسیر ماهر الاخرس که از 90 روز پیش در زندان رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذا زده، روز شنبه وصیتنامه او را منتشر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار وصیتنامه اسیر ماهر الاخرس/ اعتصاب غذای خانواده او

انتشار وصیتنامه اسیر ماهر الاخرس/ اعتصاب غذای خانواده او