مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 06:502020-10-25پزشكي

سومین کنگره اروپایی آسیایی فارماکواپیدمیولوژی مجازی برگزار می شود


دبیر اجرایی سومین کنگره اروپایی آسیایی فارماکواپیدمیولوژی 2020 از برگزاری این گنکره به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خبر داد و گفت: این کنگره در تاریخ 26 تا 28 آذرماه برگزار می شود.

- ایسنا/اصفهان دبیر اجرایی سومین کنگره اروپایی آسیایی فارماکواپیدمیولوژی 2020 از برگزاری این گنکره به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خبر داد و گفت: این کنگره در تاریخ 26 تا 28 آذرماه برگزار می شود.

دکتر محمدرضا رضایتمند در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: این کنگره با محوریت افق های جدید در فارماکواپیدمیولوژی، سیاست گذاری، مدیریت و اقتصاد دارو، در مراقبت دارویی، مطالعات دارویی مبتنی بر جمعیت و داده ورزی دارویی با حضور اساتید برجسته بین المللی از سایر کشورها و اساتید و متخصصان مجرب داخلی فرصت مغتنمی جهت ارتقای علمی اقشار مختلف جامعه علوم پزشکی، فراهم می کند.

وی با بیان اینکه فارماکواپیدمیولوژی به طور کلی به عنوان مطالعه اثرات دارویی در جمعیت های بزرگ تعریف می شود که به دنبال پر کردن فاصله بین علوم پایه داروسازی و کاربرد آنها در جمعیت ها است، تصریح کرد: برای تبیین جایگاه این علم در کشور، کنگره اروپایی-آسیایی فارماکواپیدمیولوژی برای اولین بار در سال 2018 با مشارکت چندین سازمان بین المللی و به میزبانی علوم پزشکی شیراز در ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین کنگره اروپایی آسیایی فارماکواپیدمیولوژی مجازی برگزار می شود

سومین کنگره اروپایی آسیایی فارماکواپیدمیولوژی مجازی برگزار می شود