مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 06:302020-10-25بين الملل

کمک 81 میلیون دلاری آمریکا به سودان پس از عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی


وزارت امور خارجه آمریکا بعد از توافق عادی سازی روابط میان سودان و رژیم صهیونیستی، از تخصیص بسته کمک های 81 میلیون دلاری برای بحران بشردوستانه سودان خبر داد.

- وزارت امور خارجه آمریکا بعد از توافق عادی سازی روابط میان سودان و رژیم صهیونیستی، از تخصیص بسته کمک های 81 میلیون دلاری برای بحران بشردوستانه سودان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه اسکای نیوز عربی، براساس بیانیه وزارت امور خارجه آمریکا، این کمک مالی بیش از 64 میلیون دلار از دفتر کمک های بشردوستانه آژانس توسعه بین المللی ایالات متحده و 17 میلیون دلار از دفتر جمعیت، پناهندگان و مهاجرت در وزارت امور خارجه این کشور را شامل می شود.

در این بیانیه آمده است که این کمک ها در راستای کمک بشردوستانه آمریکا به افراد در معرض خطر، از جمله افراد آسیب دیده از سیل اخیر، نیز پناهندگان و آوارگان به دلیل درگیری در دارفور و سودان جنوبی و سایر مناطق این منطقه است.

بر اساس این بیانیه، سودان همچنان با تعدادی از چالش های بشردوستانه روبرو است، از جمله مهاجرت گسترده جمعیت در اثر خشونت های فرقه ای که جان غیرنظامیان را به خطر انداخته و موجب نابسامانی اوضاع انسانی شده است و نیز پیامدهای مستمر درگیری، شوک های اقتصادی و خطرات زیست محیطی مکرر همچون خشکسالی و سیل های مکرر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 81 میلیون دلاری آمریکا به سودان پس از عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی

کمک 81 میلیون دلاری آمریکا به سودان پس از عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی