مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 06:102020-10-25فرهنگي

اسم واقعی 12 سلبریتی مشهور دنیای سینما+ تصاویر


در گزارش زیر می خواهیم شما را با اسم واقعی سلبریتی های مشهور و همچنین ریشه و دلیل انتخاب اسم هایی که به آن شناخته می شوند آشنا کنیم.

- گاهی اوقات مجبورید اسم خود را عوض کنید تا در هالیوود یا صنعت موسیقی به موفقیت برسید.

بسیاری از سلبریتی های بزرگ امروزی از اسم هایی استفاده می کنند که فرسنگ ها با اسم شناسنامه ای و اسمی که در دوران کودکی داشته اند متفاوت است؛ از لیدی گاگا گرفته تا ناتالی پورتمن.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ نکته دیگر اینکه کمتر کسی می داند که اسم واقعی این سلبریتی ها چیست و چگونه به اسم های امروزی شان رسیده اند.

دلیل سلبریتی ها برای تغییر اسم هایشان متفاوت است.

در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با اسم واقعی سلبریتی های مشهور و همچنین ریشه و دلیل انتخاب اسم هایی که به آن شناخته می شوند آشنا کنیم.

واکین فینیکس (واکین رافائل باتم/لیف فینیکس) واکین فینیکس با نام کامل واکین رافائل باتم/لیف فینیکس (Joaquin Rafael Bottom/Leaf Phoenix) سومین فرزند در میان پنج فرزند خانواده فینیکس است که همگی اسم های جالبی دارند؛ ریور (بازیگری که در سال 1993 درگذشت)، رین، لیبرتی، سامر و جودین.

بعد از ازدواج جان لی و آرلین باتم، والدین فینیکس، در سال 1969، این زوج به یک فرقه مذهبی به نام بچه های خداوند پیوسته و به سفر در آمریکای جنوبی پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسم واقعی 12 سلبریتی مشهور دنیای سینما+ تصاویر

اسم واقعی 12 سلبریتی مشهور دنیای سینما+ تصاویر