مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 06:002020-10-25پزشكي

آمار اشغال تخت های بیمارستانی کرمان بالاتر از میانگین کشوری است


معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه 630بیمار مبتلا به کرونا ظرف یک هفته گذشته در کرمان بستری شدند، گفت: میانگین اشغال تخت های بیمارستانی استان از میانگین کشوری بالاتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید وحید احمدی طباطبایی شنبه شب در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در هفته گذشته بیش از 14 هزار نفر در کشور بستری و متأسفانه بیش از 2 هزار و 300 نفر فوتی داشتیم، افزود: در یک هفته گذشته نیز بیش از 630 نفر بستری در استان داشتیم و براین اساس میانگین اشغال تخت های بیمارستانی استان از میانگین کشوری بالاتر رفته است.

وی با بیان این مطلب که شروع پیک سوم استان کرمان از شهریور آغاز و در اواسط مهرماه شاهد سیر صعودی آن بودیم، بیان داشت: شیوع این ویروس بستگی به رفتار مردم و مسئولان دارد و عواملی همچون برگزاری کنکور، بازگشایی مدارس و مراسمات موجب شیوع ویرس ، اظهار کرد: ایشان بر سه محور اتخاد تصمیم قاطع، مشارکت و اقناع عمومی تاکید داشتند لذا سلامت مردم بر هر چیزی اولویت دارد.

توزیع واکسن آنفلوانزا بر اساس اولویت وی با بیان این مطلب که واکسن کرونا در هیچ جای دنیا تأیید نهایی نشده است، افزود: در بحث واکسن آنفلوآنزا زنان باردار، جانبازان شیمیایی، دیالیزی، پرسنل درمانی و بهداشتی، در اولویت قرار دارند از طرف دیگر 30 هزار واکسن آنفلوانزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار اشغال تخت های بیمارستانی کرمان بالاتر از میانگین کشوری است

آمار اشغال تخت های بیمارستانی کرمان بالاتر از میانگین کشوری است