مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 05:452020-10-25سياسي

لزوم تقویت پژوهش دانشگاه ها در «پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد»


مسوول دفتر نهاد رهبری دانشگاه صنعتی همدان با بیان اینکه برای «پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد» اسرار و کارکرد نماز بازگو شود گفت: نقش آموزشی و پژوهشی دانشگاه ها را در پیوند نماز نباید دست کم گرفت.

- حجت الاسلام جلال سبحانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری اجلاس سراسری نماز با موضوع پیوند نماز با خانه، مدرسه و مسجد اظهار کرد: اولین جایی که سیر تربیت انسان شکل می گیرد، خانواده است و هر چه به زمان گذشته برمی گردیم تاثیر این عامل بیشتر از عوامل دیگر بوده است.

وی ادامه داد: اگر در هر خانواده ای پدر و مادر نمازخوان باشند باید آن جذابیت لازم را برای فرزندان ایجاد کنند و در تربیت فرزندان طوری عمل کنند که فرزندان نیز نمازخوان تربیت شوند.

مسوول دفتر نهاد رهبری دانشگاه صنعتی همدان با تاکید بر اینکه نماز باید برای جلوگیری از فحشا و بازدارندگی از منکرات باشد گفت: اگر شکل گیری نماز در فرزندان دقیق اتفاق بیفتد، در صحنه عمل نیز نمود یافته و حیات طیبه را ایجاد می کند که بچه ها نیز اینگونه بار بیایند.

وی ادامه داد: اگر نماز خواندن صرفا نماز خواندن باشد و به چیزهای دیگر هم آلوده باشند، اهمیتی ندارد بلکه همراه با اقامه نماز باید به جنبه های زیباشناختی و جذاب جلوه دادن نماز نیز توجه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تقویت پژوهش دانشگاه ها در «پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد»

لزوم تقویت پژوهش دانشگاه ها در «پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد»