مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 05:352020-10-25سياسي

رشیدی: سرانه آرد روستاییان مناسب نیست/ مشکلات مردم را پشت گوش نیندازید


نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم پیگیری مشکلات مردم، گفت: نباید به مردم دروغ بگوییم و وعده الکی بدهیم، اما از طرفی هم نباید کار آن ها پشت گوش بیندازیم و باید پیگیر رفع مشکلات باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، روستاهای بخش کوزران در کرمانشاه 10 هزار نفر جمعیت دارند، تامین زیرساخت ها از جمله مطالبات روستاییان این بخش است که امروز در بازدید محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و مسئولان محلی از چند روستا مطرح شد.

روستای خوره زرده با 10 خانوار جمعیت دارای راه دسترسی بسیار ناهمواری اولین مقصد مسئولان بود که با وجود آن سه ماه است که گازدار شده اند، اما هنوز راه روستا خاکی و ناهموار است.

دومین روستا که مسئولان سرکشی می کنند چگینی در 10 کیلومتری بخش کوزران است که 13 روستا با جاده ناهموار آن به کوزران متصل می شود.

در روستای شورابه، بهسازی راه، اجرای طرح هادی و گازرسانی از مطالبات روستاییان است.

محمد رشیدی، نماینده مردم کرمانشاه در حاشیه بازدی از روستاهای بخش کوزران در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: بخش کوزران یکی از بخش های مهم شهرستان کرمانشاه است.

وی مشکل اصلی این بخشرا در راه دسترسی توصیف کرد و افزود: در چند نقطه از این بخش مسیر تردد مردم واقعا شرایط نامناسبی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشیدی: سرانه آرد روستاییان مناسب نیست/ مشکلات مردم را پشت گوش نیندازید

رشیدی: سرانه آرد روستاییان مناسب نیست/ مشکلات مردم را پشت گوش نیندازید