مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 05:302020-10-25ورزشي

رقابتهای جهانی کشتی دوباره در آستانه لغو قرار گرفت!


داستان برگزاری رقابتهای جهانی کشتی 2020 به میزبانی صربستان همچنان بی سرانجام بوده و اتحادیه جهانی کشتی را با بلاتکلیفی و سردرگمی مواجه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در حالی که اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرده بود، رقابتهای کشتی قهرمانی جهان در سال 2020 طی روزهای 22 تا 30 آذرماه سال جاری در شهر بلگراد کشور صربستان برگزار می شود ولی این رقابتها همچنان با اما و اگر همراه است.

ابهام و سردرگمی در برگزاری این مسابقات با توجه به شرایط بحرانی کنونی که موج جدید شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان و به ویژه کشورهای اروپایی آغاز شده، ادامه دارد و حتی اتحادیه جهانی کشتی هم با وجود اعلام قطعی برگزاری این مسابقات، با شک و تردید روبرو شده است.

از سوی دیگر انصراف تیم مدعی و پرستاره آمریکا از حضور در رقابتهای جهانی امسال هم مزید بر علت شده و هیچ بعید نیست دیگر کشورهای مدعی را هم تشویق به انصراف کند.

ضمن اینکه روس ها نیز که تا همین چندی بیش اصرار فراوانی بر برگزاری مسابقات داشتند، غیر مستقیم از لغو احتمالی این دوره از رقابتها خبر دادند.

به هر حال اتحادیه جهانی کشتی برای چندمین بار در سال جاری میلادی بر سر دوراهی قرار گرفته و با وجود اعلام قطعی بودن برگزاری این مسابقات در همان تاریخ قبلی، دوباره به صرافت اتخاذ تصمیم جدیدی افتاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابتهای جهانی کشتی دوباره در آستانه لغو قرار گرفت!

رقابتهای جهانی کشتی دوباره در آستانه لغو قرار گرفت!