مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 04:352020-10-25دانش

پرستاران این روزها شرایط سختی دارند و حقوق آنها آنطور که باید ادا نمی شود


محمد علی محتشم مرام، دانشجوی رشته پرستاری دانشگاه تهران و عضو بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو پیرامون مسئله کرونا و مقابله با آن گفت: - دانشجوی پرستاری دانشگاه تهران گفت: پرستاران از همان ابتدا مطالباتی داشتند و قرار بود که آزمون استخدامی برای پنج هزار نفر از آن ها برقرار شود، اما متأسفانه این اقدامات انجام نشد و تنها برخی از مطالبات آن ها پرداخت شد، اما اینکه بخواهند دائم بگوییم که همه آن ها به مطالباتشان رسیدند، اینگونه نیست.

محمد علی محتشم مرام، دانشجوی رشته پرستاری دانشگاه تهران و عضو بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو پیرامون مسئله کرونا و مقابله با آن گفت: تقریبا هشت ماهی است که درگیر کرونا هستیم و فراز و فرودهایی را در این مدت تجربه کردیم.

اوایل که بحث کرونا در کشور جدی شد ما بحث کمبود تجهیزات را داشتیم ولی چیزی که آن زمان خوب داشتیم رسیدگی و همیاری همگانی بود که داشتند کمک می کردند به این امید که زودتر قضیه جمع شود.

وی ادامه داد: بعد از اینکه محدودیت ها برداشته شد خیلی از گروه های داوطلب و کارهای گروه خیرین کم شد و کادر درمان تنها تر شدند و همانطور که می بینید اینکه این تنهایی بیشتر حس شده و دیده اید که فراخوان های مختلف داده اند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرستاران این روزها شرایط سختی دارند و حقوق آنها آنطور که باید ادا نمی شود

پرستاران این روزها شرایط سختی دارند و حقوق آنها آنطور که باید ادا نمی شود