مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 23:352020-10-24اقتصادي

آخرین وضعیت تولید انرژی از طلای کثیف


روزانه حدود 58 هزار تن زباله در کشور تولید می شود که می توان از این ظرفیت برای تولید انرژی استفاده کرد و آنطور که معاون وزیر نیرو در امور انرژی های تجدیدپذیر اعلام کرده برای این مهم با شهرداری مذاکراتی صورت گرفته است.

- روزانه حدود 58 هزار تن زباله در کشور تولید می شود که می توان از این ظرفیت برای تولید انرژی استفاده کرد و آنطور که معاون وزیر نیرو در امور انرژی های تجدیدپذیر اعلام کرده برای این مهم با شهرداری مذاکراتی صورت گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انرژی برق از طریق نیروگاه های مختلفی از جمله نیروگاه های حرارتی، آبی، دریایی، خورشیدی، هسته ای و زیست توده تولید می شود.

البته هم اکنون در جهان بیشتر سوخت هایی که برای تولید انرژی مورد استفاده قرار می گیرد، سوخت های فسیلی است و سوخت های فسیلی لایه های متمرکزی هستند که در کل دنیا وجود دارد، اما منابع بیوماس(زیست توده) به صورت پراکنده است و هم اکنون کارکرد اقتصادی از این منبع، منحصر به استفاده از پسماند حاصل از فرآوری تیرهای چوبی، پسماندهای غذایی و .

می شود.

از سوی دیگر بیوماس انعطاف پذیرترین منبع انرژی غیرنفتی است که می تواند مستقیماً در تبدیل سوخت گازی به مایع برای تولید انرژی الکتریکی مورد استفاده قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت تولید انرژی از طلای کثیف

آخرین وضعیت تولید انرژی از طلای کثیف