مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 21:002020-10-24اقتصادي

عاملان گرانی طلا در سال آینده


رفینیتیو متالز ریسرچ پیش بینی کرد در سال میلادی آینده تقاضا برای طلا از سوی صنعت جواهرات و بانکهای مرکزی به میزان چشمگیری کمتر خواهد بود اما سرمایه گذاران با خرید و نگهداری مقادیر زیادی طلا، - رفینیتیو متالز ریسرچ پیش بینی کرد در سال میلادی آینده تقاضا برای طلا از سوی صنعت جواهرات و بانکهای مرکزی به میزان چشمگیری کمتر خواهد بود اما سرمایه گذاران با خرید و نگهداری مقادیر زیادی طلا، باعث می شوند قیمتها بالا بمانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قیمت اونس طلا در ماه اوت که سرمایه گذاران در اروپا و آمریکای شمالی برای حفظ سرمایه در بحبوحه بحران پاندمی ویروس کرونا به احتکار طلا پرداختند، به 2072 دلار و 50 سنت صعود کرد.

این قیمتهای بالا باعث سقوط فروش جواهرات در آسیا شد که پیش از این بزرگترین موتور رشد بازار طلا بود.

کامرون الکساندر، مدیر رفینیتیو متالز ریسرچ همزمان با انتشار جدیدترین گزارش سه ماهه این موسسه درباره عرضه و تقاضای طلا، اظهار کرد: تقاضا برای جواهرات امسال 31 درصد افت کرده و به 1327 تن می رسد اما در سال 2021 به میزان 9 درصد رشد کرده و به 1447 تن خواهد رسید.

خرید بانکهای مرکزی امسال نیمی کاهش یافته و به 312 تن می رسد و در سال آینده اندکی بهبود خواهد یافت و به 385 تن بالغ می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاملان گرانی طلا در سال آینده

عاملان گرانی طلا در سال آینده