مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 20:552020-10-24سياسي

کسانی که فرودگاه کاشمر را جانمایی کردند، باید محاکمه شوند


نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر چه فرودگاه کاشمر جزء مصوبات سفر دور دوم دولت نهم به خراسان رضوی بوده اما کسانی که این فرودگاه را در مکان فعلی جانمایی کردند و طرح مطالعاتی آن را انجام دادند باید به دادگاه معرفی شده و محاکمه شوند.

- ایسنا/خراسان رضوی نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر چه فرودگاه کاشمر جزء مصوبات سفر دور دوم دولت نهم به خراسان رضوی بوده اما کسانی که این فرودگاه را در مکان فعلی جانمایی کردند و طرح مطالعاتی آن را انجام دادند باید به دادگاه معرفی شده و محاکمه شوند.

حجت الاسلام جواد نیک بین سوم آبان ماه در دومین نشست خبری خود با خبرنگاران که در سالن جلسات آموزش و پرورش کاشمر برگزار شد، افزود: خط باند این فرودگاه که احداث شده و چند میلیارد تومان برای آن هزینه گردیده در مسیر سیلاب قرار دارد و عملاً بلااستفاده است.

وی عنوان کرد: نمایندگان ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی باید به دنبال اولویت های حمل و نقل منطقه که اولین آن جاده است باشند، متأسفانه برخی صنایع از نظر دسترسی جاده ای در منطقه با مشکل مواجه هستند و برای همین سرمایه گذاری لازم صورت نمی گیرد.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید باند دوم جاده شادمهر تا انابد در اولویت قرار گیرد، مطرح کرد: محور شادمهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسانی که فرودگاه کاشمر را جانمایی کردند، باید محاکمه شوند

کسانی که فرودگاه کاشمر را جانمایی کردند، باید محاکمه شوند