مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 18:552020-10-24سياسي

ضرورت بازخوانی نقش مردم کردستان در دفاع مقدس


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: در هفته دفاع مقدس باید بازخوانی اساسی از نقش همه مردم کردستان در دفاع مقدس و مقابله با ضدانقلاب انجام شود.

- ایسنا/کردستان فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: در هفته دفاع مقدس باید بازخوانی اساسی از نقش همه مردم کردستان در دفاع مقدس و مقابله با ضدانقلاب انجام شود.

سردار حسینی امروز (سوم آبان ماه) در نشست هم اندیشی با مدیران رسانه در استان اظهار کرد: با توجه به ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام کرونایی، در مجموع 220 برنامه مختلف با 45 عنوان پیش بینی شده که از امروز سوم آبان ماه آغاز و تا نهم آبان جاری ادامه خواهد داشت.

وی افزود: هفته دفاع مقدس فرصتی برای بازخوانی رشادت ها، فرهنگ ایثار و مجاهدتها، افتخارآفرینی پیشمرگان کرد مسلمان، رزمندگان و آحاد مردم انقلابی استان، است.

سردار حسینی تصریح کرد: دفاع مقدس و مبارزه با گروهک های ضدانقلاب، تمرین عملی، جهادی، انقلابی و اعتقادی مردم مسلمان کرد برای حراست همه جانبه از نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان بیان داشت: آنچه به عنوان جهاد از آن یاد می کنیم به عناوین مختلفی مردم کردستان همیشه سرافراز آن را عملی انجام دادند و تمرین کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بازخوانی نقش مردم کردستان در دفاع مقدس

ضرورت بازخوانی نقش مردم کردستان در دفاع مقدس