مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 18:302020-10-24اقتصادي

قیمت اقلام اساسی در سوم آبان


خرید روزانه مایحتاج، نیازمند اطلاع از قیمت های روز بازار است، شما می توانید قیمت مصوب اقلام اساسی مورد نیاز هرروز خود را در این خبر بخوانید.

- ، بر اساس بررسی های میدانی، قیمت اقلام شوینده در بازار های داخلی نسبت به هفته های گذشته روند صعودی به خود گرفته و تفاوت قیمت ها در مدت زمان معین، قابل توجه است.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ بر اساس این گزارش این روز ها در بازاری های داخلی مایع سفید کننده معطر 4 کیلویی 25 هزار، اسپری چربی زدا 220 میلی لیتر 18 هزار، مایع سفید کننده 1050 گرم 6 هزار، مایع ضدعفونی کننده میوه و سبزیجات 500 میلی لیتر 9 هزار، مایع دستشویی 500 میلی لیتر 14 هزار، اسپری سینک پاک کن 220 میلی لیتر 23 هزار و اسپری لکه بر مبل و فرش 220 میلی لیتر 44 هزار و 700 تومان فروخته می شود.

پیشتر علیرضا رضایی رییس اتحادیه عطاران، سقط فروشان و عمده فروشان مواد شوینده و پاک کننده در خصوص سهم بازار از اجناس ایرانی اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 90 درصد شوینده هایی که در بازار فروخته می شود، تولید داخل است و کمتر از 5 درصد از شوینده های موجود در بازار خارجی است.

او کرد: طی چند سال گذشته کیفیت انواع شوینده های ایرانی افزایش یافته است، به طوری که تقاضا برای موارد خارجی تقریبا به صفر رسیده است، چرا که واردات آن ها حتی به صورت قاچاق نیز به صرفه نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت اقلام اساسی در سوم آبان

قیمت اقلام اساسی در سوم آبان