مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 14:502020-10-24اقتصادي

کم توجهی نهادهای فرهنگی به باغ مزار لطفی/بیمه واحدهای مسکونی پیگیری شود


در صحن شورای اسلامی شهر گرگان که بررسی لایحه بهسازی باغ مزار لطفی را در دستورکار داشت برخی از اعضای شورا در خصوص بی توجهی سایر نهادها به آرامگاه استاد انتقاد کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دویست و پنجاه و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر گرگان شامگاه شنبه با حضور 6 تن از اعضای شورا، مدیران و شهردار گرگان برگزار شد.

در این جلسه بررسی لوایح ارسالی از سوی شهرداری با موضوع تعیین نرخ خدمات بهای پارکینگ های شهرداری گرگان و عوارض و جریمه های متعلقه بابت تبصره 11 ماده 100 به شهرداری برگشت داده شد تا ضمن تنویر و روشنگری، برای تصمیم گیری مطلوب تر دلایل افزایش قیمت در اختیار اعضای شورای شهر قرار گیرد.

همچنین در این جلسه بررسی آخرین وضعیت باغ مزار لطفی و پیشنهادات شهرداری گرگان برای بهسازی و مرمت محوطه آرامگاه استاد لطفی مطرح و تصویب شد.

بر اساس این لایحه مقرر شد ضمن افزایش فضای سبز باغ مزار، نسبت به جداره سازی و احداث چندین چشمه سرویس بهداشتی و آبخوری و همچنین افزایش محدوده پیرامونی باغ مزار اقدام شود.

رییس شورای اسلامی شهر گرگان در این خصوص گفت: با توجه به جایگاه فاخر استاد لطفی در نزد هنرمندان و هنردوستان کشور باید هرچه سریعتر نسبت به مرمت و بهسازی این باغمزار به نحوی که شایسته مقام استاد باشد اقدام عاجل صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم توجهی نهادهای فرهنگی به باغ مزار لطفی/بیمه واحدهای مسکونی پیگیری شود

کم توجهی نهادهای فرهنگی به باغ مزار لطفی/بیمه واحدهای مسکونی پیگیری شود