مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 14:352020-10-24اقتصادي

زمان آغاز معاملات «صندوق پالایشی یکم» در بورس مشخص نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بعد از عرضه سهام بانکی ها و بیمه ای ها در اردیبهشت ماه و در قالب صندوق های قابل معامله دولتی (ETF)، - زمان آغاز معاملات صندوق پالایشی یکم در بورس مشخص نیست مدیر صندوق پالایشی یکم گفت: پیگیری های زیادی از سوی فعالان بازار و مردم برای مشخص شدن زمان بازگشایی نماد صندوق پالایشی یکم انجام شده، اما در وضعیت فعلی نمی توان زمان دقیقی را برای این اقدام اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بعد از عرضه سهام بانکی ها و بیمه ای ها در اردیبهشت ماه و در قالب صندوق های قابل معامله دولتی (ETF)، دومین مرحله از عرضه این صندوق با سهام پالایشی ها در نخستین روز های شهریورماه انجام و تعداد قابل توجهی از افراد در این پذیره نویسی مشارکت کردند.

ابتدا زمان بازگشایی نماد صندوق پالایشی یکم و معاملات آن در بازار در میان سرمایه گذاران با ابهاماتی همراه بود که در این زمینه حدود دو هفته گذشته راضیه صباغیان ، مدیر نظارت بر نهاد های مالی سازمان بورس به خبرنگار ایرنا اعلام کرد: مطابق مقررات، یک ماه بعد از پایان پذیره نویسی امکان معامله برای صندوق های ETF فراهم می شود.

وی گفت: با توجه به اینکه پذیره نویسی صندوق پالایشی یکم تا 30 شهریور ماه ادامه داشت؛ بنابراین باید از اوایل آبان ماه امکان معامله برای این صندوق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان آغاز معاملات «صندوق پالایشی یکم» در بورس مشخص نیست

زمان آغاز معاملات «صندوق پالایشی یکم» در بورس مشخص نیست