مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 14:252020-10-24سياسي

سخنان بی پرده فرماندار بردسکن از مشکلات معادن


فرماندار بردسکن مسائل و مشکلات معادن و سرمایه گذاران این شهرستان را بی پرده و شفاف مطرح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسکن، مجتبی شاکری عصر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات معادن منطقه در جلسه ای که با حضور حجت الاسلام نیک بین، نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی و مدیران معادن و سرمایه گذاران در فرمانداری بردسکن برگزار شد، اظهار کرد: پس از چند سال از مصوبه دولت و ستاد تدبیر در استان هنوز بحث ایجاد پست 132 کیلوولت ویژه معادن بردسکن فقط روی کاغذ بوده و تا کنون نتیجه ای نداشته است.

فرماندار بردسکن مشکلات احصاءشده سرمایه گذاران معادن در این شهرستان را شامل برق، راه دسترسی، سوخت، تسهیلات، منابع طبیعی، ارزش افزوده و مسائل زیست محیطی برشمرد و بیان کرد: یکسری از مشکلات در سطح شهرستان قابل حل است اما اقداماتی باید توسط مسؤوولان استانی و کشوری صورت گیرد که تا کنون عملیاتی نشده است.

وی افزود: توسعه معادن و ایجاد کارخانجات جدید در منطقه وابسته به برق است که ایجاد پست برق معادن یک اقدام ضروری است ولی فقط تا کنون حرف بوده و عملیاتی نشده است.

شاکری به بازدیدهای چندین مرتبه وزیر صمت وقت، استاندار وقت خراسان رضوی و سابق استان و معاونین استاندار که به کرار از کارخانجات نساجی در شهرک صنعتی بردسکن انجام ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنان بی پرده فرماندار بردسکن از مشکلات معادن

سخنان بی پرده فرماندار بردسکن از مشکلات معادن