مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 12:402020-10-24بين الملل

اعتراض مقابل هتل بین المللی ترامپ: نه به جنگ و تحریم ایران


گروهی از معترضان به سیاست های رییس جمهور آمریکا با در دست داشتن پلاکاردهایی روبروی هتل بین المللی ترامپ نسبت به سیاست های جنگ طلبانه و ضدایرانی او اعتراض کرده و شعار سر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از یورونیوز، گروهی از معترضان به سیاست های رییس جمهوری ایالات متحده با در دست داشتن پلاکاردهایی روبروی هتل بین المللی ترامپ در شهر واشنگتن نسبت به سیاست های جنگ طلبانه و مدیریت او در دوره کرونا اعتراض کرده و شعار دادند.

دونالد ترامپ به همراه اعضای خانواده اش برای حضور در مراسم برش ربان قرمز هتل بین المللی اش در شهر واشنگتن حاضر شده بود.

در تظاهرات ضد ترامپ افراد پلاکاردهایی به دست داشتند که هم به نقد سیاست های دولت او در کنترل ویروس کرونا پرداخته بود و هم نسبت به سیاست های او در قبال ایران انتقادهایی مطرح شده بود.

نه به ترور رهبران ایرانی روی یکی از پلاکاردهای قرمز رنگ نوشته شده ما ترور رهبران ایرانی توسط پنتاگون را محکوم کنیم؛ از طرف حزب سوسیالیسم و آزادی روی پلاکارد دیگری نوشته شده اگر من هم بخواهم می توانم آغازگر جنگ باشم و روی پلاکارد دیگری نوشته شده نه به جنگ و تحریم ایران .

در پلاکارد زرد رنگی هم چنین نوشته شده از عراق خارج شوید و روی پلاکارد سفیدی نیزی با خطوط قرمز نوشته اند با ایران جنگ نکنید کمی آنسوتر گروه دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض مقابل هتل بین المللی ترامپ: نه به جنگ و تحریم ایران

اعتراض مقابل هتل بین المللی ترامپ: نه به جنگ و تحریم ایران