مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 12:352020-10-24اقتصادي

راه اندازی دانشگاه علمی کاربردی داراب توسط جهاد دانشگاهی


فرماندار ویژه داراب در دیدار با مدیر مرکز آموزشی جهاد دانشگاهی این شهرستان بر راه اندازی دانشگاه علمی کاربردی توسط این نهاد تاکید کرد.

- ایسنا/فارس فرماندار ویژه داراب در دیدار با مدیر مرکز آموزشی جهاد دانشگاهی این شهرستان بر راه اندازی دانشگاه علمی کاربردی توسط این نهاد تاکید کرد.

اصغر فرودی در این جلسه ضمن تاکید بر توسعه آموزش های علمی، عملی و کاربردی برای اشتغال زایی فردی و توانمند سازی افراد برای ورود به بازار اشتغال، اضافه کرد: آمادگی راه اندازی مرکز نوآوری و شتابدهی را در شهرستان داریم و همه امکانات و تجهیزات راه اندازی این مرکز را فراهم خواهیم کرد تا به واسطه چنین مراکزی بتوانیم در شهرستان با تبدیل کردن علم به فناوری و رشد و توانمند سازی نیروهای تحصیل کرده شهرستان مسیر توسعه را تسریع بخشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی فارس، فرودی افزود: در خصوص برگزاری آزمون های استخدامی توسط جهاد دانشگاهی و همکاری های لازم برای اجرای این آزمون ها تا به حال اتفاقات خوبی در شهرستان رخ داده است.

فرماندار ویژه شهرستان داراب همچنین در خصوص مسائل و مشکلات جهاد دانشگاهی مسائلی مطرح و در مورد چگونگی راه اندازی دانشگاه علمی کاربردی توسط جهاد دانشگاهی و همچنین طرح جدید حمایت و توسعه مشاغل خانگی و چگونگی اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی دانشگاه علمی کاربردی داراب توسط جهاد دانشگاهی

راه اندازی دانشگاه علمی کاربردی داراب توسط جهاد دانشگاهی