مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 12:252020-10-24پزشكي

هشدارهای کرونایی استاندار هرمزگان/ شمار مبتلایان رو به افزایش است


مردم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک، فاصله گذاری و شستن منظم دست ها حساسیت بسیار بیشتری داشته باشند چرا که تعداد مبتلایان به کرونا در استان رو به افزایش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی امروز در حاشیه نشست ستاد استانی مدیریت بیماری در بیمارستان های استان، پزشکان، پرستاران و کادر درمانی با تمام توان نهایت تلاش خود را انجام می دهند.

نگذارید حساسیت ها کاهش یابد همتی ادامه داد: از مردم می خواهیم حساسیت آنها نسبت به رعایت اصول بهداشتی در جهت پیشگیری از بیماری مطرح شده باید همچنان رعایت شود و افراد تا جایی که می توانند در خانه بمانند و در صورت ضرورت برای حضور در محل کار و مکان های عمومی باید تمامی پروتکل های بهداشتی از سوی ارائه دهندگان خدمات و همچنین متقاضیان دریافت خدمات در تمامی محیط های اشتغال و فعالیت شامل ادارات، بازارها، پاساژها، اصناف، فروشگاه ها و بنگاه های اقتصادی و تولیدی و سایر اماکن رعایت شود.

 استاندار هرمزگان عنوان داشت: نظارت ها بر رعایت این موارد باید دقیق تر و با حساسیت بسیار بیشتر صورت گیرد و هرچه رعایت پروتکل های بهداشتی افزایش یابد، موجب ایمنی و سلامت مردم خواهد شد و از مردم نیز می خواهیم در این راستا همچنان همراهی خوبی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدارهای کرونایی استاندار هرمزگان/ شمار مبتلایان رو به افزایش است

هشدارهای کرونایی استاندار هرمزگان/ شمار مبتلایان رو به افزایش است