مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 12:202020-10-24اجتماعي

بیش از 30 درصد مدارس اصفهان دارای شیرهای پدالی هستند


مدیرکل آموزش پرورش استان اصفهان گفت: با تأکیدی که در شورای آموزش پروش استان و تأکیدات شخص استاندار اصفهان، مقرر شد همه مدارس از شیرهای پدالی استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، محمد اعتدادی در حاشیه جلسه شورای آموزش و پرورش استان اصفهان که در فرمانداری کاشان برگزار شد، با بیان اینکه آموزش و پرورش قدر خیرین مدرسه ساز را بدانند تلاش کنند تا کسانی که در حوزه آموزش و پرورش فعالت می کنند ایجاد انگیزه شود، اظهار کرد: با تأکیدی که در شورای آموزش پروش استان و تأکیدات شخص استاندار اصفهان، مقرر شد مدارس از شیرهای پدالی استفاده کنند البته خیرین محترم هم لازم است در این زمینه ورود و کمک کنند.

مدیرکل آموزش پرورش استان اصفهان بابیان اینکه آموزش پرورش بودجه خاصی در این زمینه ندارد، افزود: یکی از راه های پیشگیری از شیوع ویروس کرونا پدالی کردن شیرهای آب است البته در استان بالای 30 درصد از مدارس دارای شیرهای پدالی هستند.

وی بابیان اینکه تا قبل از سال 1400 بتوانیم بالای 80 درصد از مدارس را مجهز به شیر پدالی کنیم، خاطرنشان کرد: هر شیر پدالی حداقل قیمت 700 هزار تومان است که تقریباً بالای 30 میلیارد تومان هزینه دارد وی بابیان اینکه 5200 واحد آموزشی داریم، گفت: 56 درصد از دانش آموزان استان اصفهان از برنامه شاد استفاده می کنند وی گفت: آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 30 درصد مدارس اصفهان دارای شیرهای پدالی هستند

بیش از 30 درصد مدارس اصفهان دارای شیرهای پدالی هستند