مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 12:202020-10-24اقتصادي

هزینه 41 میلیون ریالی بیمه سلامت برای بیماران کرونایی


مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: به طور میانگین برای هر بیمار مبتلا به ویروس کرونا بیمه سلامت 41 میلیون ریال هزینه می کند.

- کیومرث مظفری ظهر امروز به مناسبت هفته بیمه سلامت (3 لغایت 9 آبان ماه) در گفتگو با که فاقد هرگونه بیمه ای هستند، حداکثر طی مدت 24 ساعت تحت پوشش بیمه سلامت قرار می گیرند.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه بیان کرد: بیش از یک هزار مرکز درمانی سرپایی و بستری طرف قرارداد این سازمان مسئولیت خدمات رسانی به بیمه شدگان در استان کرمانشاه را برعهده دارند.

مظفری به تشریح خدمات الکترونیکی این سازمان به بیمه شدگان پرداخت و اظهار کرد: خدمات الکترونیک در سازمان بیمه سلامت گام مهمی در راستای اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: هم اکنون سیستم نسخه پیچی الکترونیک در 74 درصد از داروخانه ها و مراکز پاراکلینیک و 86 درصد از مطب های طرف قرارداد بیمه سلامت کرمانشاه راه اندازی شده است.

مظفری ادامه داد: 100 درصد از بیمارستان های دانشگاهی و 50 درصد از بیمارستان های غیر دانشگاهی نیز به سامانه الکترونیک تبادل و رسیدگی اسناد بستری، بستری موقت و استحقاق سنجی متصل هستند.

وی اضافه کرد: طی 6 ماه نخست سال جاری تعداد 160 هزار نسخه الکترونیک در مطب ها و 62 هزار پرونده الکترونیک در بیمارستان های طرف قرارداد تولید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه 41 میلیون ریالی بیمه سلامت برای بیماران کرونایی

هزینه 41 میلیون ریالی بیمه سلامت برای بیماران کرونایی