مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 12:152020-10-24سياسي

خیرات کثیر در سازمان اوقاف متجلی است


رییس دفتر رهبر معظم انقلاب در قم گفت: در نظام جمهوری اسلامی، خیرات کثیر در سازمان اوقاف و امور خیریه متجلی شده که یکی از مهمترین آنها مسئله وقف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی عراقی ظهر امروز در آیین برگزاری پنجمین مرحله طرح مواسات و همدلی که با عنوان احسان ماندگار در قم برگزار شد اظهار کرد: یکی از مصادیق خیر کثیر، سنت حسنه وقف است.

وی افزود: در نظام جمهوری اسلامی، خیرات کثیر در سازمان اوقاف و امور خیریه متجلی شده که یکی از مهمترین آنها مسئله وقف است که از دیرباز در بین نیاکان ما و بر اساس نیت الهی آنها وجود داشته و امروز میراثی گرانبها در اختیار ما قرار گرفته است.

رییس دفتر رهبر معظم انقلاب در استان قم با بیان اینکه سنت حسنه وقف به همت پیامبر اسلام(ص) در بین مسلمانان رونق خاصی گرفت خاطرنشان کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران هم این سنت نبوی مورد اهتمام امام و رهبری بوده و این بزرگواران همواره بر توسعه و ترویج وقف تاکید داشه اند.

وی ادامه داد: نامگذاری دهه ای به نام وقف اقدام بسیار مناسبی است زیرا موجب می شود فرهنگ وقف به صورت یک فرهنگ عمومی مورد توجه قرار گیرد و رواج یابد.

محمدی عراقی تصریح کرد: اگر آحاد جامعه بدانند که در سایه یک موقوفه، چه اقدامات گسترده ای و نیکی صورت می گیرد، این سنت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرات کثیر در سازمان اوقاف متجلی است

خیرات کثیر در سازمان اوقاف متجلی است