مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 12:102020-10-24اقتصادي

کرونا یک اجلاس جهانی گردشگری در ایران را لغو کرد


اجلاس بین المللی گردشگری روستایی که با موافقت سازمان جهانی جهانگردی میزبانی آن به ایران واگذار شده بود با شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده است.

- اجلاس بین المللی گردشگری روستایی که با موافقت سازمان جهانی جهانگردی میزبانی آن به ایران واگذار شده بود با شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده است.

معاون گردشگری گفت به محض بهبود شرایط این اجلاس در ایران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ولی تیموری در نشست هم اندیشی و بررسی شاخص های پروژه اعتبارسنجی، ارزیابی و رتبه بندی مقاصد گردشگری روستایی که با حضور کارشناسان و مسؤولان نهادهای فرابخشی مرتبط با موضوع روستاها برگزار شد، گفت: با توجه به انتخاب شعار امسال سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) با عنوان گردشگری و توسعه روستایی که از تاریخ 27 سپتامبر سال میلادی به مدت یک سال مورد توجه است، قصد داریم همانند سایر اعضای این نهاد بین المللی، تمرکز کاملی روی این موضوع در سال آتی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون کارگروهی با عنوان کارگروه گردشگری روستایی ذیل دفتر همکاری و توافق های ملی معاونت گردشگری شکل گرفته است، افزود: هدف ما این است که با کمک بخش های تخصصی فرابخشی مرتبط نقشه راه یا سند بخشی توسعه گردشگری روستایی را آماده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا یک اجلاس جهانی گردشگری در ایران را لغو کرد

کرونا یک اجلاس جهانی گردشگری در ایران را لغو کرد