مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 12:102020-10-24اقتصادي

بخشنامه دورکاری نیمی از کارکنان دستگاه های اجرایی ابلاغ شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از سازمان اداری و استخدامی، به موجب این بخشنامه، لازم است دستگاه های اجرایی ضمن توجیه کارکنان خود در خصوص هدف ستاد مدیریت و مقابله با کرونا از اتخاذ این تصمیم، - رییس سازمان اداری و استخدامی بخشنامه نحوه اجرای دورکاری کارکنان به میزان 50 درصد را به تمام دستگاه های اجرایی ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از سازمان اداری و استخدامی، به موجب این بخشنامه، لازم است دستگاه های اجرایی ضمن توجیه کارکنان خود در خصوص هدف ستاد مدیریت و مقابله با کرونا از اتخاذ این تصمیم، با اتخاذ روش هایی مانند نوبت بندی به صورت روزانه (حضور یک روز درمیان کارکنان)، کاهش حضور کارکنان در ادارات را به نحوی برنامه ریزی کنند که امکان مسافرت های بین شهری و تردد های غیرضروری درون شهری به حداقل کاهش یابد.

همچنین دستگاه های اجرایی موظفند ضمن برنامه ریزی برای ارائه خدمات حوزه مسئولیت خود با حضور 50 درصد کارکنان، ترتیبی اتخاذ کنند که در ارائه خدمات به مردم و ارباب رجوع، به ویژه خدمات ضروری ، وقفه ای ایجاد نشود.

لازم است دستگاه های اجرایی که حجم و نوع خدمات آن ها به نحوی است که حضور بیش از 50 درصد کارکنان در ادارات تابعه آن ها در شهر تهران اجتناب ناپذیر است، ضمن تعیین میزان کاهش حضور کارکنان خود با موافقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشنامه دورکاری نیمی از کارکنان دستگاه های اجرایی ابلاغ شد

بخشنامه دورکاری نیمی از کارکنان دستگاه های اجرایی ابلاغ شد