مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 12:052020-10-24پزشكي

اعضای 73 نفر بیمار مرگ مغزی در استان بوشهر اهدا شد


مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه بوشهر گفت: اعضای بدن 73 نفر بیمار مرگ مغزی در استان بوشهر اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا باقری ظهر شنبه در دیدار با فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: با اهدای اعضای 73 نفر بیمار مرگ مغزی شده در استان بوشهر نزدیک به 220 نفر به زندگی دوباره امیدوار شدند و نجات پیدا کردند که این امر مدیون ایثار و مهربانی مردم فهیم استان و تلاش همکاران تیم واحد پیوند است.

مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ضمن تقدیر از تلاش فرماندهی نیروی انتظامی استان و همکارانشان در برقراری امنیت و آرامش برای مردم استان لوح تقدیر و مدال افتخار انجمن اهدای عضو را تقدیم وی کرد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر نیز اظهار داشت: استان بوشهر یکی از استان های است که کمترین میزان جرم و جنایت را در کشور دارد.

سردار خلیل واعظی ضمن دریافت کارت اهدای عضو برای خود و جمعی از همکارانشان بیان کرد: نیروی انتظامی در کنار دانشگاه علوم پزشکی نقش بسزایی در تأمین سلامت مردم دارد چرا که با کاهش آمار تصادفات و همچنین ضرب وجرح می تواند کمک شایانی به کاهش بار سلامت استان باشد.

وی تصریح کرد: تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی بوشهر توانسته با ایثار ماندگار خانواده های اهداکننده عضو، آمار قابل توجهی در نجات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای 73 نفر بیمار مرگ مغزی در استان بوشهر اهدا شد

اعضای 73 نفر بیمار مرگ مغزی در استان بوشهر اهدا شد