مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 12:052020-10-24سياسي

پیروز انتخابات آمریکا هرکس باشد، اقتدار نظامی ایران برایش دردآور خواهد بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم با بیان اینکه پایان تحریم تسلیحاتی ثمره گفتمان مقاومت است، اظهار داشت: پایان این تحریم های سیزده ساله فراتر از پایان تحریم تسلیحاتی است و این دستاورد مهم، اعلام رسمی شکست در مقابله با ایران در پیش چشم دوستان انقلاب اسلامی و آزادیخواهان جهان است و شاهد جدیدی بر پیروزی گفتمان مقاومت است.

  امام جمعه تبریز با بیان اینکه ایران انقلابی در بخش عمده از صنایع کوچک و میانی و راهبردی به خودکفایی رسیده است، ادامه داد: کشور ما در بخش هوایی و جنگنده ها، در قسمت دریایی و در تکمیل پدافند هوایی نیاز به تکمیل بسته صنایع دفاعی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به بازار مناسب صنایع نظامی در منطقه و جهان گفت: ایران انقلابی با رعایت دکترین نظامی خود که مبتنی بر مبانی دینی و شرعی است، فروش سلاح به کشورهایی که در فهرست مشتریان ایران هستند در دستور کار خود قرار خواهد داد.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: قدرت دفاعی ایران علاوه بر بازدارندگی نظامی، دستاوردها و گشایش های مهم اقتصادی را نیز در پی خواهد داشت.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه همراهی نکردند، ادامه داد: از خباثت و شیطنت این کشورها هیچ بعید نیست که بخواهند فتنه دیگری را در این باره کلید بزنند، از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروز انتخابات آمریکا هرکس باشد، اقتدار نظامی ایران برایش دردآور خواهد بود

پیروز انتخابات آمریکا هرکس باشد، اقتدار نظامی ایران برایش دردآور خواهد بود