مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 12:002020-10-24اقتصادي

12 هزار بسته معیشتی توسط اوقاف قم توزیع شده است


در پنج مرحله رزمایش مواسات و همدلی مومنانه توسط اوقاف استان قم اجرایی شده که در آن 12 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو صفر و مرحله پنجم هم در دهه وقف اجرایی شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه در هر مرحله حدوداً 3 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع شده است گفت: منابع تأمین این طرح از محل عوائد موقوفات بوده است.

وی افزود: شاید این بسته ها مشکلات عمده اقتصادی را حل نکنند ولی از نظر معنوی و روانی، تأثیر بسزایی دارد و نیازمندان می بینند که وقف برکت فراوانی داشته و در حد بضاعت موقوفات و سازمان اوقاف، اقداماتی برای آنها انجام شده است.

اسکندری با اشاره به فعالیت مراکز افق در بقاع متبرکه شاخص گفت: این مراکز شعاع پیرامونی همان بقعه را زیر پوشش دارند ولی اگر امکانات به اندازه کافی داشته باشند، دیگر مناطق هم پوشش می دهند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم، بیکاران، مستأجران و بیماران نیازمند و بیماران صعب العلاج را سه گروه دارای اولویت در کمک رسانی دانست و تصریح کرد: با توجه به نیت واقفان و همچنین موقوفات عامی که در اختیار داریم، کمک رسانی به گروه های هدف را در دستور کار قرار داده ایم البته این کمک ها فقط مربوط به توزیع بسته های غذایی نیست بلکه تأمین دارو و درمان نیازمندان هم در او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 هزار بسته معیشتی توسط اوقاف قم توزیع شده است

12 هزار بسته معیشتی توسط اوقاف قم توزیع شده است