مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 11:502020-10-24ورزشي

خواسته فیفا؛ دی ماه رییس فدراسیون مشخص شود


فیفا با توجه به طولانی شدن زمان اصلاح اساسنامه این فدراسیون، اصلاح برخی مفاد این اساسنامه را به بعد از برگزاری انتخابات موکول کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل ایسنا، فدراسیون جهانی فوتبال بالاخره بعد از ماه‌ها تاخیر طی روزهای گذشته، پاسخ اساسنامه پیشنهادی فدراسیون فوتبال که در مرداد سال جاری ارسال شده بود را داد.

فدراسیون فوتبال در توضیخ نامه فیفا نوشت: فیفا ضمن قبول کلیات و اکثریت موارد مندرج در اساسنامه فدراسیون، مواردی جزیی را جهت اصلاح در بخش مقررات انتخاباتی اعلام کرده است.

این در حالی است که در نامه دو صفحه‌ای فیفا به فدراسیون فوتبال، درباره مسائل مختلفی از جمله اصلاح ماهیت فدراسیون فوتبال سخن گفته شده است.

در واقع فیفا پیش از ورود به برخی از مفاد آیین‌نامه انتخاباتی این نهاد، درباره روند برگزاری انتخابات و همینطور ماهیت این فدراسیون سخن گفته است.

اصلاح ماهیت فدراسیون بعد از برگزاری انتخابات در این نامه که بعد از ماه‌ها به دست فدراسیون فوتبال رسید و در نهایت موجب تاخیر در برگزاری مجمع به منظور تایید اساسنامه و همینطور برگزاری انتخابات شده، فیفا تاکید کرده است که فدراسیون فوتبال باید ظرف مهلت 10 روز ایرادهای مدنظر در بخش آیین‌نامه انتخاباتی را برطرف کند و به سرعت آماده برگزاری انتخاباتی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواسته فیفا؛ دی ماه رییس فدراسیون مشخص شود

خواسته فیفا؛ دی ماه رییس فدراسیون مشخص شود