مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 11:502020-10-24سياسي

انتقاد امام جمعه یزد از ربط دادن تمام گرانی های محصولات خوراکی به نهاده های دامی


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با انتقاد از ربط دادن تمام گرانی های محصولات خوراکی به نهاده های دامی، گفت: کشور ظرفیت خودکفایی در خوراک دام را دارد.

- ایسنا/یزد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با انتقاد از ربط دادن تمام گرانی های محصولات خوراکی به نهاده های دامی، گفت: کشور ظرفیت خودکفایی در خوراک دام را دارد.

آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در نشست ستاد راهبری سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به این که الان زمان انجام کارهای حاشیه ای نیست، اظهار کرد: در شرایط فعلی یک سری فعالیت ها و کارها هست که باید انجام شود تا به سرعت مشکلات کشور برطرف شود.

وی رفع وابستگی به خارج کشور در عرصه های مختلف را یکی از این موارد دانست و عنوان کرد: بسیاری از مواردی هست که در جامعه ما توان تولید و خودکفایی آن را داریم ولی متاسفانه در ارتباط باآن کوتاهی های فراوانی صورت می گیرد.

امام جمعه یزد تصریح کرد: نمونه این موارد در بحث خوراک دام است که الان گوشت، شیر، مرغ، تخم مرغ، ماهی و هر چیز دیگری که گران می شود آن را به خوراک دام نسبت می دهند و مردم باید گران فروشی های بی حد را تحمل کنند.

ناصری یزدی تصریح کرد: خوراک دام عمدتا از جو، سویا، کنجاله و ذرت تشکیل شده که واقعا می توان به راحتی با یک اقدام و روحیه جهادی زمینه ای فراهم کنیم که تمام نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امام جمعه یزد از ربط دادن تمام گرانی های محصولات خوراکی به نهاده های دامی

انتقاد امام جمعه یزد از ربط دادن تمام گرانی های محصولات خوراکی به نهاده های دامی