مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 11:452020-10-24ورزشي

اعلام محدودیت ها و ممنوعیت های کرونایی در استان کرمان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا در استان کرمان، محدودیت ها و ممنوعیت هایی در سطح استان اعمال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدصادق بصیری در تشریح مصوبات چهل و ششمین جلسه ستاد استانی مقابله با در استان کرمان، محدودیت ها و ممنوعیت هایی در سطح استان اعمال می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان عنوان کرد: تمام مقاطع تحصیلی مدارس همچنان تا 9 آبان ماه به شکل غیرحضوری برگزار می شوند و درس های نظری دانشگاه ها، آموزشگاه های فنی و حرفه ای و زبان و تمام مراکز آموزشی باید به صورت غیرحضوری باشند.

وی افزود: استخرهای سرپوشیده، سالن های سینما و تئاتر، موزه ها و باغ موزه ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی، برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی در مساجد و مصلاهای ها، همایش ها، باشگاه های ورزشی، کافه ها و قهوه خانه ها، باغ وحش و شهربازی ها تعطیل هستند.

بصیری با بیان اینکه مساجد و مصلاها برنامه های خاص نمی توانند داشته باشند، اما برگزاری نماز جماعت با رعایت نکات و شیوه های بهداشتی بلامانع است، بیان داشت: تعطیلی یا کاهش ظرفیت تالارهای پذیرایی به یک سوم به عهده فرمانداری های شهرستان ها گذاشته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام محدودیت ها و ممنوعیت های کرونایی در استان کرمان

اعلام محدودیت ها و ممنوعیت های کرونایی در استان کرمان