مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 11:452020-10-24بين الملل

برنامه ترامپ برای ناهموار کردن مسیر بایدن درباره ایران


دولت آمریکا در نظر دارد با تشدید کارزار تحریمی خود علیه ایران تا پیش از انتخابات نوامبر، مسیر رفع این تحریم ها در دولت بعدی را ناهموار کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نشریه وال استریت ژورنال در مطلبی اعلام کرد دولت دونالد ترامپ قصد دارد تا پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، با تشدید کمپین تحریمی خود علیه جمهوری اسلامی ایران، امکان رفع آن‌ها را در صورت پیروزی رقیب دموکراتش در انتخابات دشوار کند.

این نشریه آمریکایی به استناد گفته‌های برخی منابع آگاه گزارش داد دولت فعلی آمریکا قصد دارد تا مانور بر روی کارزار فشار حداکثری خود علیه ایران را تا پیش از انتخابات نوامبر تا حدی تقویت کند تا تلاش‌های آتی برای رفع آن دشوار شود.

وال استریت ژورنال با اشاره به برتری ادامه‌دار جو بایدن دموکرات در نظرسنجی‌های ملی و ایالت‌های کلیدی در مقایسه با رقیب جمهوری‌خواه او، به هراس مقامات آمریکایی‌ها می‌پردازد که نگرانند در صورت شکست ترامپ و راهیابی بایدن به کاخ سفید، کارزار فشار حداکثری، که به ظن ترامپ بستری برای رسیدن به یک توافق هسته‌ای جدید با ایران است، تغییر کند.

این نشریه آمریکایی در ادامه می‌نویسد از همین رو دولت ترامپ به توسل به تحریم‌های مرتبط با قوانین ضد تروریسم علیه ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ترامپ برای ناهموار کردن مسیر بایدن درباره ایران

برنامه ترامپ برای ناهموار کردن مسیر بایدن درباره ایران