مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 11:402020-10-24اجتماعي

مؤسسات خیریه چشم انتظار کمک هم نوعان


مؤسسات خیریه ازجمله خانه های سالمندان و مراکز نگه داری معلولان این روزها بی از پیش چشم انتظار کمک مردم به ویژه مسئولان است و می طلبد در امور خیر مسؤولان از مردم پیشی بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، یکی از مراکزی که همیشه کانون توجه بوده سرای سالمندان و مراکز نگه داری از معلولان است که عمدتاً با نگاه خیرخواهانه و با استراتژی غیرانتفاعی و غیرتجاری توسط گروهی از خیران ایجاد می شود.

یکی از خانه های معلولان و سالمندان فعال در استان گیلان، مرکز خیریه معلولین و سالمندان غرب گیلان است که چندین دهه از راه اندازی آن می گذرد و صدها تن از سالمندان و معلولان در آن نگه داری می شوند.

عمده منابع اداره خانه های سالمندان و معلولان در اقصی نقاط کشور منابع مردمی و کمک خیران است و در این روزها که ویروس شوم و پرهزینه کرونا در کل جهان سایه افکنده، نگاه مراکز خیریه به کمک های نوع دوستان بیش ازپیش موردتوجه و عنایت است.

پیش از ظهر امروز آیت الله رسول فلاحتی، نماینده مقام معظم رهبری در استان و ارسلان سالاری، رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از آسایشگاه معلولین و سالمندان غرب گیلان در روستای دوگور شهرستان صومعه سرا بازدید و در جریان امور این مرکز خیریه قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مؤسسات خیریه چشم انتظار کمک هم نوعان

مؤسسات خیریه چشم انتظار کمک هم نوعان