مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 11:202020-10-24سياسي

عدم وجود تحرک و پویایی برای اقناع عمومی در رابطه با بحران قره باغ


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل ضمن انتقاد از مسئولین گفت: متأسفانه در داخل کشور، منطقه و استان تحرک و پویایی لازم برای اقناع عمومی در رابطه با بحران قره باغ وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در نشست هم اندیشی و برنامه ریزی همایش پیامدهای بحران قره باغ ، فرهنگ را عنصر جدایی ناپذیر از مسائل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی عنوان کرد و گفت: فرهنگ زیربنای تمام مسائل موجود در جامعه است و اگر جدای از این باشد نتیجه مدنظر از مسائل مختلف عاید نخواهد شد.

وی به فعالیت مستمر سازمان تبلیغات اسلامی در بحث اعزام مبلغ به مناطق آسیای میانه اشاره کرد و افزود: سازمان تبلیغات اسلامی در طول سال های گذشته، با گروه های متعدد، مبلغان برجسته به ناحیه قفقاز، آسیای میانه به ویژه آذری زبانان اعزام کرده که از طریق پیام رسان واتساب و تلگرام هم در توسعه فعالیت تبلیغی خود 30 کانال با مخاطبان عام و فرهیخته راه اندازی کرده و به صورت مستمر به تبلیغ و ترویج آموزه های دینی و اخلاقی می پردازند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل هدف از این اعزام را بررسی نقش جمهوری اسلامی در حیطه فرهنگی با استفاده از ظرفیت علمای فعال رسانه ای و صاحب نظر، عنوان کرد و گفت: برگزاری همایش بحران قره باغ، تهدیدها و فرصت های پیش روی ایران و منطقه ، در راس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم وجود تحرک و پویایی برای اقناع عمومی در رابطه با بحران قره باغ

عدم وجود تحرک و پویایی برای اقناع عمومی در رابطه با بحران قره باغ