مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 11:202020-10-24بين الملل

وزیر دفاع ترکیه: آماده استقرار سامانه های «اس-400» می شویم


وزیر دفاع ترکیه در جمع خبرنگاران تأکید کرد که ارتش این کشور در حال بررسی سامانه های روسی «اس-400» است و در حال آماده سازی این سامانه ها برای استقرار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه امروز (شنبه) بار دیگر تأکید کرد که آنکارا به آزمایش و آماده سازی سامانه دفاع هوایی اس-400 روسیه ادامه می دهد.

خبرگزاری روسی تاس به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه گزارش کرد، آکار ضمن ابراز آمادگی آنکارا برای استقرار سامانه های موشکی ضدهواپیمای اس-400 روسیه گفت: ما همچنان به آزمایش و آماده سازی سامانه های خریداری شده [اس-400] طبق برنامه ادامه می دهیم .

این مقام دفاعی ترکیه در واکنش به هشدارهای واشنگتن به آنکارا در خصوص آزمایش این سامانه های روسی گفت: خریداری این سامانه ها، آزمایش و بررسی های سیستماتیک آن به مفهوم فاصله گرفتن ترکیه از ناتو نیست .

اظهارات حلوصی آکار درباره آزمایش اس-400 درست یک روز بعد از آن مطرح شده است که رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه در جمع خبرنگاران ضمن تأیید آزمایش موشکی سامانه اس-400 گفت که دیدگاه و نقطه نظر ایالات متحده در این زمینه هیچ اهمیتی برای ترکیه ندارد و ترکیه برای انجام چنین آزمایشاتی از واشنگتن اجازه نمی گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع ترکیه: آماده استقرار سامانه های «اس-400» می شویم

وزیر دفاع ترکیه: آماده استقرار سامانه های «اس-400» می شویم