مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 11:202020-10-24سياسي

شایعات داغ پرونده درگیری دختر آبادانی


پرونده درگیری خانوادگی یک خانم در آبادان، در روزهای گذشته سروصدای زیادی به پا کرد اما روایت های ناقص در فضای مجازی باعث به وجود آمدن شایعات زیادی در این باره شد.

-     * انتساب نگهبان خطاکار به دستگاه های انتظامی برخی رسانه ها هم سعی کردند تا فرد خطاکار در فیلم را مامور رسمی و یا مامور انتظامی نشان دهند درحالی که وی یک نگهبان حراست فیزیکی بوده و اصلا عضو نهادهای انتظامی نبوده است.

  * مقایسه با ماجرای جرج فلوید برخی رسانه ها هم تلاش کردند تا ماجرا را با داستان جرج فلویدی، مرد سیاهپوستی که پلیس آمریکا زیر با فشار زانو بر روی گلویش به قتل رساند، مقایسه کند؛ درحالی که ماهیت دو موضع متفاوت است.

اول آنکه این زن به زور وارد خانه شده و پسر صاحبخانه را زخمی کرده، نکته بعدی آنکه فرد خطاکار اصلا مامور پلیس نبوده و یک نگهبان بوده و موضوع نیز نزاع خانوادگی بوده است.

  * ادعای زندانی بودن دختر ادعای زندانی شدن دختر آبادانی  هم شایعه دیگری بود که برای دامن زدن به این جریان منتشر شد درحالی که حمید مردانی پور دادستان عمومی و انقلاب آبادان در این باره گفت: پس از تحقیقات انجام شده خانم مهاجم با قرار قانونی آزاد و برای مداوا به مرکز درمانی اعزام شد و مامور حراست نیز توسط قاضی احضار و روانه زندان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شایعات داغ پرونده درگیری دختر آبادانی

شایعات داغ پرونده درگیری دختر آبادانی