مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 11:152020-10-24پزشكي

اجرای طرح ملی هر خانه یک پایگاه سلامت در اردستان


مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: اجرای طرح ملی «هر خانه یک پایگاه سلامت» در شهرستان اردستان با هدف خود مراقبتی اجرا می شود و تاکنون بیش از 56 درصد از جامعه هدف شناسایی شده است.

- ایسنا/اصفهان مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: اجرای طرح ملی هر خانه یک پایگاه سلامت در شهرستان اردستان با هدف خود مراقبتی اجرا می شود و تاکنون بیش از 56 درصد از جامعه هدف شناسایی شده است.

حسن ذبیحی، امروز (شنبه- 3 آبان) در نشست خبری، اظهار کرد: اجرای طرح ملی هر خانه یک پایگاه سلامت در شهرستان اردستان با هدف خود مراقبتی اجرا می شود و تاکنون بیش از 56 درصد از جامعه هدف شناسایی شده و تا پایان سال قرار است 70 درصد خانواده ها سفیر سلامت داشته باشند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کشور درگیر ویروس کرونا است، افزود: اجرای این طرح که در آن هر خانوار دارای یک سفیر سلامت است، می تواند با افزایش سطح سواد سلامت خانواده ها، نقش مهمی در جهت پیشگیری از شیوع بیشتر این ویروس داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان با تأکید بر افزایش آگاهی مردم برای مشارکت در اجرای این طرح، خاطرنشان کرد: رسانه ها در این مسیر نقش بسیار مهم و حائز اهمیتی دارند که می توانند با اطلاع رسانی بیشتر مردم را به مشارکت در اجرای طرح مذکور تشویق کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ملی هر خانه یک پایگاه سلامت در اردستان

اجرای طرح ملی هر خانه یک پایگاه سلامت در اردستان