مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 11:052020-10-24پزشكي

لزوم نظارت جدی بر اعمال محدودیت سفری/حضور گردشی کارکنان در برخی از مشاغل


فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران در دیدار مدیران وزارت بهداشت و متخصصان کرونا با رییس جمهور بر ضرورت بازآرایی نوین و ایجاد یک آرایش نوین جنگی به منظور مقابله با کرونا ویروس در دستگاه های مربوطه تاکید کرد.

- فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران در دیدار مدیران وزارت بهداشت و متخصصان کرونا با رییس جمهور بر ضرورت بازآرایی نوین و ایجاد یک آرایش نوین جنگی به منظور مقابله با کرونا ویروس در دستگاه های مربوطه تاکید کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا زالی در این دیدار ضمن تکریم مقام شهدای مدافع سلامت برای تمامی فعالان عرصه بهداشت و درمان کشور آرزوی توفیق روزافزون و کامیابی کرده و با اشاره به حضور روسای دانشگاه ها به نیابت از پیشقراولان سلحشور مدافع سلامت در این نشست، گفت: انشاءالله این دیدار بزنگاه مناسبی برای رفع مشکلات باشد و با آسیب شناسی آنچه تاکنون در مقابله با کرونا در کشور صورت گرفته، بتوانیم درس آموخته های نوینی با نگاهی مبتکرانه و خلاقانه در فراسوی مقابله با این چالش بزرگ قرن داشته باشیم.

ضرورت بازآرایی نوین دستگاه ها در مقابله با کرونا زالی با اشاره به جایگاه ویژه و خاص ستاد ملی مقابله با کرونا، گفت: به نظر می رسد در شرایط فعلی، آرایشی که در برخی از دستگاه های اجرایی وجود دارد مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم نظارت جدی بر اعمال محدودیت سفری/حضور گردشی کارکنان در برخی از مشاغل

لزوم نظارت جدی بر اعمال محدودیت سفری/حضور گردشی کارکنان در برخی از مشاغل