مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 11:052020-10-24اجتماعي

افزایش تصادفات جاده ای در کردستان/مردم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند


تصادفات جاده ای در کردستان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته روند رو به رشدی داشته است.

- عیسی گوهری در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: هیچ منع تردد برای استان کردستان اعمال نشده است، اما از رانندگان و هم استانی های عزیز انتظار داریم با توجه به وضعیت وخیم کرونا یی از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.

رییس پلیس راه کردستان از رانندگان و مسافرین درخواست  کرد؛ مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و تمهیدات لازم را برای سفر بیندیشند.

وی خاطرنشان کرد: چنانچه مردم مجبور به سفر بین استانی هستند سعی کنند با کمترین نفر به مسافرت بروند و در کوتاه ترین زمان به مبدا خود بازگردند.

وی در مورد فعال سازی گشت های ویژه در سطح جاده های استان هم گفت: با توجه به اینکه بیشترین آمار تصادفات جاده ای مربوط به ایام تعطیلات سال است در همین راستا به منظور ارتقای سطح امنیت مردم در جاده ها در کنار گشت های محسوس گشت های نامحسوس نیز فعال می شود.

رییس پلیس راه کردستان اضافه کرد: گشت های نامحسوس پلیس راه و گشت های امدادی در تمام ایام تعطیلات در طول سال حضور فعال دارند.

گوهری همچنین از تمامی رانندگان درخواست کرد: با توجه به کوهستانی بودن و دوطرفه بودن جاده ها، در حین رانندگی در جاده های کردستان دقت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تصادفات جاده ای در کردستان/مردم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند

افزایش تصادفات جاده ای در کردستان/مردم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند