مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 11:002020-10-24پزشكي

فرمانده انتظامی بوشهر کارت اهدا عضو دریافت کرد


فرمانده انتظامی استان بوشهر و جمعی از همکارانش کارت اهدا عضو را دریافت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سردار خلیل واعظی، فرمانده انتظامی استان بوشهر و جمعی از همکارانش کارت اهدا عضو را دریافت کردند.

سردار خلیل واعظی در حاشیه این مراسم اظهار داشت: استان بوشهر یکی از استان های است که کمترین میزان جرم و جنایت را در کشور دارد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ضمن دریافت کارت اهدای عضو برای خود و جمعی از همکارانشان بیان کرد: نیروی انتظامی در کنار دانشگاه علوم پزشکی نقش بسزایی در تأمین سلامت مردم دارد چرا که با کاهش آمار تصادفات و همچنین ضرب وجرح می تواند کمک شایانی به کاهش بار سلامت استان باشد.

وی تصریح کرد: تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی بوشهر توانسته با ایثار ماندگار خانواده های اهداکننده عضو، آمار قابل توجهی در نجات جان انسان های نیازمند به عضو داشته باشد که جای تقدیر دارد.

علیرضا باقری، مسؤول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه بوشهر نیز گفت: با اهدای اعضای 73 نفر بیمار مرگ مغزی شده در استان نزدیک به 220 نفر به زندگی دوباره امیدوار شدند و نجات پیدا کردند که این امر مدیون ایثار و مهربانی مردم فهیم استان و تلاش همکاران تیم واحد پیوند می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی بوشهر کارت اهدا عضو دریافت کرد

فرمانده انتظامی بوشهر کارت اهدا عضو دریافت کرد