مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 10:552020-10-24سياسي

اعمال محدودیت های جدید کرونایی در استان کرمان


معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار کرمان بیان کرد: فعالیت کافی شاپ ها، رستوران ها و مراکز مشابه به مدت دو هفته در استان کرمان تا ساعت 16 خواهد بود و ارائه کلیه خدمات بعد از این ساعت به صورت بیرون برخواهد بود.

- ایسنا/کرمان معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار کرمان بیان کرد: فعالیت کافی شاپ ها، رستوران ها و مراکز مشابه به مدت دو هفته در استان کرمان تا ساعت 16 خواهد بود و ارائه کلیه خدمات بعد از این ساعت به صورت بیرون برخواهد بود.

دکتر محمدصادق بصیری عصر امروز سوم آبان ماه در ستاد استانی مقابله با کروناویروس گفت: تعطیلی دانشگاه ها، مدارس، حوزه های علمیه، زبان سراها، مراکز فنی و حرفه ای و مراکز مشابه تا پایان هفته 9 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: برگزاری برنامه های اداری برای گرامیداشت هفته های متفاوت طبق تقویم کشوری از امروز ممنوع است و اگر ادارات برنامه ای دارند باید به صورت مجازی برگزار کنند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار کرمان بیان کرد: فعالیت کافی شاپ ها، رستوران ها و مراکز مشابه به مدت دو هفته در استان کرمان تا ساعت 16 خواهد بود و ارائه کلیه خدمات بعد از این ساعت به صورت بیرون برخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت های جدید کرونایی در استان کرمان

اعمال محدودیت های جدید کرونایی در استان کرمان