مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 10:552020-10-24بين الملل

درخواست نمایندگان اروپایی برای تحریم نشست سران گروه بیست در عربستان


یک سایت آمریکایی از شکایت برخی نمایندگان اتحادیه اروپا علیه عربستان و درخواست آنها برای تحریم نشست سران گروه بیست در این کشور از سوی اتحادیه خبر داد.

- یک سایت آمریکایی از شکایت برخی نمایندگان اتحادیه اروپا علیه عربستان و درخواست آنها برای تحریم نشست سران گروه بیست در این کشور از سوی اتحادیه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الدر محمدوف، نویسنده مقاله ای که در سایت آمریکایی Responsible Statecraft منتشر شد، از طرح شکایت برخی اعضای پارلمان اروپا و درخواست آنها از سران اتحادیه اروپا برای تحریم نشست گروه بیست در نوامبر آتی در عربستان نوشت و این موضعگیری را به منزله سیلی به صورت محمد بن سلمان، ولی عهد عربستان دانست.

این نویسنده در ادامه گزارش خود نوشت: در این نامه که با امضای 65 نماینده پارلمان اروپا برای چارلز میشل، رییس شورای اروپا و اورزولا فن درلاین، رییس کمیسیون اروپا ارسال شد، از سران اتحادیه اروپا خواسته شد با شرکت در این نشست به حاکمان عربستان مشروعیت ندهند و اگر هم نشست را به شکل کامل تحریم نمی کنند، سطح نمایندگان خود را در آن کاهش دهند.

این گزارش افزود: در متن این نامه از دولت های عضو اتحادیه اروپا خواسته شد تمامی صادرات خود در حوزه تکنولوژی نظارتی و دیگر تجهیزات به عربستان را که احتمالا برای سرکوب مردم داخل این کشور استفاده می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست نمایندگان اروپایی برای تحریم نشست سران گروه بیست در عربستان

درخواست نمایندگان اروپایی برای تحریم نشست سران گروه بیست در عربستان