مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 10:352020-10-24اجتماعي

اجاره ویلا در دماوند با لوکس ویلا


دماوند شهری در شرق تهران است که نزدیک به 70 کیلومتر معادل یک ساعت و نیم تا تهران فاصله دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام لوکس ویلا، شهر دماوند دشت های سرسبز، طبیعتی زیبا، هوایی خنک و دل انگیزی دارد که برای سفری چند روزه به دور از روزمرگی، شلوغی و آلودگی تهران می تواند بهترین گزینه باشد.

اجاره ویلا در دماوند با پروتکل های بهداشتی لوکس ویلا شهر دماوند چندین شهرستان با نام های گیلاوند، آبسرد، آبعلی و رودهن دارد که هر کدام جذابیت های دیدنی خود را دارند.

اگر قصد اجاره ویلا دماوند را دارید خوب است بدانید در دماوند، از سوییت تا ویلاهای لوکس وجود دارد و بسته به بودجه و سلیقه، هم می توانید ویلاهای ارزان اجاره کنید و هم می توانید به سراغ ویلاهای استخردار بروید.

ویلاهایی که دارای استخرهای روباز و یا سرپوشیده هستند، با فرارسیدن فصل پاییز تا اواخر زمستان، آب استخر تخلیه شده و آبگرم جایگزین آن ها می شود البته اگر دنبال سوییت ارزان در دماوند هستید لوکس ویلا برای شما هم ویلاهای متعددی را در نظر گرفته است.

در روزهایی که مردم با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کنند، نه تنها سفر کردن به جاهای مختلف از جمله دغدغه های گردشگران است بلکه یکی دیگر از چالش های مهم و حساس در پیش روی گردشگران، پیدا کردن ویلایی تمیز و با رعایت موارد بهداشتی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجاره ویلا در دماوند با لوکس ویلا

اجاره ویلا در دماوند با لوکس ویلا