مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 10:252020-10-24بين الملل

گروه بین المللی بحران: سیاست جهانی در قبال یمن اشتباه است


گروه بین المللی بحران به عنوان یک سازمان فرا ملیتی با نفوذ بسیار بالا در میان کشورهای جهان، خواستار تغییر نگاه ها به جنگ یمن شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گروه بین المللی بحران، که یک سازمان غیر دولتی و فرا ملیتی است، در گزارشی در خصوص جنگ یمن، سیاست بین المللی در خصوص این مسأله را ناکارآمد توصیف کرد.

به نوشته وبگاه الخبر الیمنی ، در گزارش این سازمان آمده است: مسیر سیاست بین المللی نتوانسته دو مانع اساسی را برای  حل بحران یمن یعنی قدرتمند شدن حوثی ها و اختلاف و چند دستگی در میان دولت منصور هادی را از میان بردارد.

این سازمان جهانی در ادامه توصیه کرد که باید نوع تحلیل و بررسی بحران یمن را تغییر داد و آن را محدود به دو طرف یعنی حوثی ها و دولت منصور هادی نکرد، بلکه باید طرف های بیشتری در یمن لحاظ شوند.

بنابراین گزارش، واقعیت های میدانی از سال 2018 به این سو، به شکل قابل توجهی تغییر یافته و گروههای مخالف ارتش و انصارالله یمن شکست خورده و عقب نشسته اند و روحیه آن ها به شدت افت کرده و همه این ها در حالی است که سیاست جهانی در قبال دولت منصور هادی نیز اشتباه است.

بسیاری از دیپلمات های فعال در پرونده یمن از عدم همراهی طرف های یمنی ناراحت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه بین المللی بحران: سیاست جهانی در قبال یمن اشتباه است

گروه بین المللی بحران: سیاست جهانی در قبال یمن اشتباه است