مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 10:202020-10-24بين الملل

تنش ها میان دولت و معترضان تایلندی همچنان بالاست


با نزدیک شدن به ضرب الاجل شامگاه شنبه معترضان تایلندی برای استعفای پرایوت چان-اوچا از مقام نخست وزیری، به نظر نمی رسد دولت تایلند و جنبش دموکراسی خواهان این کشور به حل و فصل اختلافات نزدیک شده باشند.

- با نزدیک شدن به ضرب الاجل شامگاه شنبه معترضان تایلندی برای استعفای پرایوت چان-اوچا از مقام نخست وزیری، به نظر نمی رسد دولت تایلند و جنبش دموکراسی خواهان این کشور به حل و فصل اختلافات نزدیک شده باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، دفتر نخست وزیری تایلند با صدور بیانیه ای بار دیگر خواستار حل اختلافات از طریق پارلمان شد که قصد دارد این وضعیت سیاسی را در جلسه ای ویژه که از دوشنبه آغاز می شود، مورد بحث و بررسی قرار دهد.

در این بیانیه آمده است: در حالیکه وضعیت سیاسی کنونی شامل دیدگاه های متفاوتی در میان گروه های مختلف است، ما باید این را فرصتی برای تایلندی ها بدانیم تا با یکدیگر درباره آنچه بهترین برای کشورمان به شمار می رود، رایزنی کنیم.

پرایوت در روزهای گذشته خواستار ورود پارلمان برای یافتن راه حلی برای این بحران شد و در اقدامی که مورد پسند معترضان باشد، وضعیت فوق العاده در بانکوک که هرگونه تجمع اعتراضی را غیر قانونی می دانست، لغو کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنش ها میان دولت و معترضان تایلندی همچنان بالاست

تنش ها میان دولت و معترضان تایلندی همچنان بالاست