مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 10:202020-10-24سياسي

ضرورت بازنگری در سند توسعه مهارت استان سمنان


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان با اشاره به شرایط کرونایی موجود و نیاز به بازنگری در سند توسعه مهارت استان گفت: شورای مهارت ذیل کارگروه آموزش و پژوهش استان ها تعریف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، فاطمه منصوری ظهر امروز در جلسه دیدار رییس دانشگاه فنی و حرفه ای با استاندار سمنان، با تأکید بر لزوم ارائه آموزش های فنی و حرفه ای در کشور اظهار کرد: سند راهبردی توسعه مهارت استان سمنان تهیه و تدوین شده است و همکاری تمام دستگاه های مرتبط با آموزش فنی و حرفه ای نقشی مؤثر در توسعه این آموزش ها و ایجاد اشتغال در استان خواهد داشت.

او ا اشاره به شرایط کرونا یی موجود و نیاز به بازنگری در سند توسعه مهارت استان گفت: شورای مهارت ذیل کارگروه آموزش و پژوهش استان ها تعریف شده و این شورا برای نخستین بار در کشور در استان سمنان اجرایی شد که می توان با تجمیع ظرفیت دستگاه های دست اندرکار، از این توانمندی در جهت توسعه فنی و حرفه ای و مهارت استفاده کرد.

منصوری اضافه کرد: برخی رشته های فنی و حرفه ای در استان، از آزمایشگاه های مجهز و تخصصی برخوردارند که در صورت توجه به ظرفیت ها و میزان تقاضا می توان حوزه آموزش های باکیفیت فنی و حرفه ای را گسترش داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بازنگری در سند توسعه مهارت استان سمنان

ضرورت بازنگری در سند توسعه مهارت استان سمنان