مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 10:102020-10-24فرهنگي

صدور کارنامه فرهنگی برای دانشجویان از ترم آینده


مدیر کل فرهنگی وزارت علوم از صدور کارنامه فرهنگی برای دانشجویان دانشگاه ها خبرداد و گفت: امیدواریم از ابتدای ترم آینده بتوانیم به روش جامعی در این باره برسیم.

- مدیر کل فرهنگی وزارت علوم از صدور کارنامه فرهنگی برای دانشجویان دانشگاه ها خبرداد و گفت: امیدواریم از ابتدای ترم آینده بتوانیم به روش جامعی در این باره برسیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ مهندس محمدهادی عسکری در نشست خبری مجازی نهمین جشنواره فیلم کوتاه و عکس دانشجویان(امید) به تشریح جزییات این جشنواره پرداخت و اظهار کرد: هشتمین دوره این جشنواره به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار شد و نهمین دوره جشنواره فیلم وعکس دانشجویان امید نیز با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر 5 تا 8 آبان ماه در دانشگاه خلیج فارس برگزار می شود.

وی در ادامه ضمن با اهمیت توصیف کردن توجه به فعالیت های فرهنگی دانشجویان در شرایط فعلی، تصریح کرد: در شرایطی که امکان حضور فیزیکی دانشجویان در فضاهای دانشگاهی به دلیل شیوع کرونا وجود ندارد و همه فعالیت های آموزشی و فرهنگیدر بستر فضای مجازی انجام می شود هر اندازه بتوانیم حضور دانشجویان در کانون دانشگاه ها فعال تر کنیم می توانیم کمک کنیم مسئولیت پذیری دانشجویان را ادامه دار و تقویت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور کارنامه فرهنگی برای دانشجویان از ترم آینده

صدور کارنامه فرهنگی برای دانشجویان از ترم آینده