مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 10:052020-10-24پزشكي

موارد بستری مبتلایان به کرونا در کرمان در پیک سوم، 20 درصد بالاتر از پیک دوم


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با قیاس پیک دوم و سوم کرونا در استان کرمان عنوان کرد: موارد بستری پیک سوم کرونا در استان کرمان 20 درصد نسبت به پیک دوم افزایش داشته است و بستری های روزانه ما نیز 10 تا 15 درصد نسبت به دور قبل افزایش یافته است بنابراین تنها کار .

- ایسنا/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با قیاس پیک دوم و سوم کرونا در استان کرمان عنوان کرد: موارد بستری پیک سوم کرونا در استان کرمان 20 درصد نسبت به پیک دوم افزایش داشته است و بستری های روزانه ما نیز 10 تا 15 درصد نسبت به دور قبل افزایش یافته است بنابراین تنها کار موجود یعنی شکست زنجیره انتقال ویروس نیاز به همکاری و همراهی مسئولین و مردم دارد.

دکتر حمیدرضا رشیدی ظهر امروز سوم آبان ماه در ستاد استانی مقابله با کروناویروس گفت: در شرایط بسیار حساس و جدی قرار داریم و ارتباطی که با وزیر بهداشت و درمان و معاونین وی در روز گذشته داشتیم، مقرر شد که امشب دکتر خان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت به کرمان سفر کرده و از برخی مناطق استان کرمان بازدیدی داشته باشند.

وی ادامه داد: هم اکنون 1000 نفر بیمار یا افراد مشکوک به ویروس کرونا در بیمارستان های استان کرمان بستری بوده تقریبا اکثر تخت های بیمارستانی استان در حال اشغال شدن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موارد بستری مبتلایان به کرونا در کرمان در پیک سوم، 20 درصد بالاتر از پیک دوم

موارد بستری مبتلایان به کرونا در کرمان در پیک سوم، 20 درصد بالاتر از پیک دوم